Papugi i ptaki egzotyczne

Witaj na forum poświęconym papugom i ptakom egzotycznym!


#1 2013-02-03 05:21:46

ola914

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2013-02-03
Posty: 7
Punktów :   

Witam wszystkich :)

Na wstępie pragnę zaznaczyć iż jestem początkująca w papużkowych sprawach Krótko o mnie: mam 22 lata, mieszkam w wielkopolsce, interesuję się mechaniką samochodową, programowaniem i obsługą maszyn CNC wszystkich rodzajów od laserów przez tokarki, frezarki, roboty spawalnicze itp w tym zawodzie również pracuję na co dzień, dosyć o mnie w końcu to forum o ptaszkach.
Pierwszą papużkę jaką otrzymałam to samiec falistej, ktoś chciał się pozbyć i wypadło na mnie, dokupiłam samiczkę po 2 tyg od pojawienia się Gucia w moim domu. Teraz moje oczy cieszy widok kiedy Gucio i Maja całują się, rozmawiają, wariują wspólnie
Trzecim koleżką jest samiec/samica (?) Nimfy, jest młodziutka ma 3 miesiące otrzymałam od hodowcy. Na dniach planuję zakup klatki, aktualnie posługuję się pożyczoną
Od ponad miesiąca poszukuję odpowiedzi na wszystkie moje pytania, a teraz dochodzą nowe w związku z młodą Nimfą i zdecydowałam się na AKTYWNĄ obecność na forum. Nawiązując do stronki : czytelna, miła dla oka, zdecydowanie bardziej do "OSWOJENIA" ;D niż poprzednia.
W związku z tym iż forum startuje, będę aktywnie bombardować Was pytaniami, pomogę rozkręcić to kompendium wiedzy o papużkach, które stworzyliście drodzy admini/adminki. Mogę zaoferować pomoc w wielu sprawach, a sama będę dokształcać się w temacie naszych przyjaciół.
Na koniec pragnę podziękować takim ludziom jak Wy admini, za całą pracę jaką wkładacie w życie ludzi posiadających skrzeczących kompanów

Offline

 

#2 2013-02-03 20:25:07

 Orlik_96

Administrator

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2013-01-27
Posty: 23
Punktów :   
WWW

Re: Witam wszystkich :)

Witamy, mamy nadzieję, że znajdziesz tutaj pomoc i miło spędzisz czas. : )

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi